måndag 19 oktober 2009

Jaha... Idag blev det att stanna hemma. Vaknade i morse. var ovanligt pigg:O . Klädde på mig och började kallsvettas och må illa.

La mig i soffan och väntade på att jag skulle spy men det gjorde jag inte. Det finns inget värre än illamående. :( . har fått i mig en mannafrutti och det var väldigt behövligt för shises vad hungrig jag var.

Nu är klockan 14:46 . Har typ sovit till nu men mår fortfarande illa från och till. Det är inge vidare.

Ska bre några hårda mackor med massa räkost på :) Mums. Och kanske kolla om det går nå bra på tv om inte min bror ockuperade den..

Var ute och hämtade posten.. min mobil har inte kommit än och jag blir jävligt grinig på det här.

Har varit med en jävla lånemobil i en månad nu som varken kan se vem som sms:ar.. Leveransrapport på 30 sekunder (lååång hög vibrator) och den är allmänt seg.

Ingen musik heller så jag har ingenting att lyssna på i bussen eller i skolan. Och ja, för mig är det hemskt.

Nu skriker min katt om mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade