torsdag 29 oktober 2009

Blandade känslor.




Nu satt jag ett tag med huvudet i händerna och kände hur fel allting kan bli. Hur fel jag kan beté mig osv... Satt också och tänkte på hur allting hade varit om jag aldrig hade träffat ''folk''.. Om jag aldrig hade träffat ''..''
Allt jag vill ha i mitt liv är lite sällskap.. Bara någon som ligger bredvid mig och pratar med mig tills jag somnar.. Det är verkligen över mina förväntningar det ..
skitsamma.. Jag fryser och ska snart gå till sängs antar jag så fort min ilska oh besvikenhet har lagt sig lite. Jag är faktiskt mest besviken på mig själv. Att jag är som jag är..

Nu ringde jag igen. vad FAN hoppas jag på !? .

FUCK IT !
FUCK YOU !
FUCK ME !


Nu satt jag ett tag och tänkte med huvudet i händerna (IGEN).
Och nu tänkte jag på vad fan jag höll på med. Det enda jag saknar i mitt liv är kärlek. . Någon att tillbringa dagarna, nätterna, glädje och sorg med... Någon som finns där. Och någon som jag kan finnas för. Har inte känt den känslan av att kunna gråta ut i någons famn utan att känna sig dum på hur länge som hellst.. Någon som kan komma till mig mitt i natten om allting är knas och tvärt om. . Har nog bara känt kärlek en enda gång i hela mitt liv. Och jag har känt att jag klarar mig bra utan kärleks ''trams'' som jag kallade det.. Eller kallar det. Kanske är det så att jag är för stolt person för att visa att jag behöver kärlek. Jag har alltid sagt när någon har kommit för nära inpå att ''jag trivs med det här livet, det är såhär jag vill ha det'' ...

Varenda javla natt ligger jag och glor upp i taket och leker med tanken att någon ska tänka på mig i just den stunden samtidigt som jag tänker på ''honom'' . . Om det finns någon i världen som känner samma saknad som jag gör. saknad efter någon att hålla om. Saknad av att bry sig väldigt mkt om en person. Att få dela livet med just 'honom' .
Den blicken får mig helt svag. Och jag menar det verkligen..

Nu är klockan 05:28 och Sara ska sova... God natt folket.

1 kommentar:

Bloggintresserade