onsdag 21 oktober 2009

morgonpigg(Y)


Haha, gick upp runt tjugo över fem. Duschade och åt frukost och tog det allmänt lugnt. Skönt att ha tid på sig ibland :) . Skönt att vakna i en säng med nya lakan och massa kuddar också. Sov otroligt bra inatt :D Klockan är nu 05:47 och jag kanske ska börja blåsa håret lite. Sen kanske kolla på provet (vilket jag fick fel anteckningar på) Eller inte fel men jag fick inte andra delen så jag har bara kunnat träna på första.. Men dom ska fan vara glada att jag pluggar för en gångs skull xD .
Dunkar lite michael jackson också :D haha.
Det var längesen jag var såhär glad på morgonen. återkommer ikväll och hoppas att jag är på samma humör då ;) .


19:27
Nu är jag tillbaka. dagen blev inte så lyckad som jag trodde, mått illa på ett ugiefär hela dagen >_<
Att denhr skiten aldrig tar slut :( Var till vårdcentralen idag och hon tyckte att jag skulle träffa barnmorskan. Så nio i morgon ska jag till barnmorskan (Y)
Skulle ta ett nytt grav. test för hon tror att jag är gravid även fast testet visade negativt O_o , aja vad som hellst bara jag slipper illamåendet. Det tar kål på mig. Blev åksjuk idag för första gången i livet typ . en tur att jag fick tid med barnmorskan för jag har länge skjutit upp att ringa om p-staven. Men nu kan jag höra lite med det också för det är bråttom... Mina p-piller ar totalslut snart.
Intressantabloggen ja (Y)
Nu ska Sara plugga lite kemi och fysik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade