tisdag 12 oktober 2010

00:42? O_o

Haha schnyggve xD

Jaa klockan är verkligen så mkt... och jag har skolan i morgon . Oj vad rolig morgon jag ska få. Då kan man ju undra varför jag är uppe så sent..? Jo för det är Dans fel xD Det var han som fick mig att börja spelabejeweled blitz och nu kan jag inte slita mig från detdär jävla b-spelet ^^ Tack så mycket:). Nu har jag slitit mig iaf och har hunnit med att borsta tänderna, klappa lite på Tennis och nu sitter jag i min säng men sover inte iaf.. Varför!?!? Jo för nu mår jag illa som ett mähä ist. Min mage är inte alls som den ska^^,) antagligen för att jag har hinkat i mig massa pucko. Och laktosintolerant som jag är så blir det lätt så. Får hoppas att jag slipper kräkas och grejer xD. Men det ska nog gå bra.

Vad annars då?... Ööööhmmm.. Jag vet inte. Idag har jag väl inte gjort ett skit.. Eller jo, Ante frågade om vi skulle gå en promenad. Sagt och gjort. Mössa, vinterjacka och vantar på sen gå och möta Ante. Vi kom till hrmköp för att köpa lite nässpray och cigg men kom aldrig längre xD. Mötte både Johnny och Kalle och sen drog vi till Sonny och Maria och glodde på tv.

Nu ska jag faktiskt försöka sova. Eller iaf dra på någon film och hoppas att jag somnar xD

Btw... Det springer runt små råttor i mina väggar hör jag nu.. Dom jävlarna xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade