tisdag 5 oktober 2010

Gaaaah :O

Haha, bjuder på en allmänt sliten bild på en nyvaken Sara dagen efter fest xD


Min ''powernap'' blev liiiite för många timmar. Ska försöka mig på att sova för natten så jag inte blir lika seg i morgon som jag var idag. Men men. Lite kort om idag.



Vaknade, klädde på mig, sminkade mig lite.

Iväg till bussen, trött som ett AS!

Försöker hålla mig vaken på bussen. mina ögon var väldigt tunga.

Kom till skolan. Går i mina nyinköpta klackskor som jag har köpt till begravningen på fredag och ja, jag har bara gått i klackskor en gång tidigare i hela mitt liv xD fast domhär är ännu högre. Snacka om ont i fötterna jag fick efter ett tag.



Iaf så kom jag in på lektionen och vi hade typ svenska/engelska. Så jag sätter mig vid datorn och ska skriva om alla hjärtans dag. Fast det slutade med att jag typ hängde och halvsov på stolryggstödet xD



Hela dagen var jag allmänt osocial och borta i huvudet!



När vi slutar så möter jag upp Carro och vi sitter som varje tisdag och väntar på bussen typ en timma xD. Sen kommer Amanda som har lyckats blivit sjuk igen.



Åker med bussen hem. Jag är tröttare än nånsin.



Kommer hem.. Käkar lite och somnar på en gång.



Nu sitter jag här och är allmänt pigg bara :S. Måste kunna sova inatt annars kommer jag aldrig iväg till skolan i morgon. Ska ut och dricka lite mjölk och sen försöka sova... Natti :)... >


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade