fredag 22 oktober 2010

Aktiv jaa ;D

Har varit i skolan HEEELA dagen och har varit jätte aktiv !!:) Stolt. Fast vi hade bara en lektion för vi bowlade på morgonen. (Och ja, jag förlorade). Tappade klotet och hade mig. Aja. Ibland får man väl bjuda på sig själv.
Fick typ en och en halv timmed rast så jag och Louise drog och hängde vid station där Louise hittade ett ragg^^, (ett fyllo). Hans kompis kommer och drar iväg honom, sen kommer nästa till oss och ber om ursäkt för hans kompis uppförande. Sen började han snacka om livet i allmänhet. Våldtäkter, sin fru m.m. Till slut så blev Louise ragg lite för på så vi drog. (dom trodde jag var 14 år >_<,) Om man ser så ung ut utan smink så ska jag väl börja sminka mig för alltid.
Sen drog jag på matte och jag lärde mig att räkna procent.. GRATTIS TILL MIG!! Tänk att en annan lärare kan ändra så mkt. En lektion och sen fattade jag. Tack Magnus :)
Nu sitter jag och glor på tv och längtar lite smått till ikväll...(A). Funderar på om jag verkligen orkar laga mat:O. Det visar sig^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade