onsdag 27 oktober 2010

Min dag bara.

Aaah.... Min dag såg ut på ett ungiefär såhär.
Vaknade, slängde på mig lite smink och drog till bussen .
Kom till skolan och fick spunk på en text som man inte hittade ett skit i.
Vid lunch satt jag, Spalle, Jojje och Jimmy och käkade och snackade om inte för mysiga saker. Skumt att maten stannade i magen xD
Sen en sväng till ica och tillbaka för att ha bild. Börjar faktist bli jävligt trött på att skulptera i lera >_<.
Iaf. Sen drog jag, Louise och Jonas till Örebro. Vad vi skulle göra där har jag ingen aning om Xd Köpte kexchoklad och tog frövibussen. Dom gick av vid en annan hållplats så jag fick hänga vid pb i Frövi med massa roliga småpojkar. Lika gamla som min lillebror men vafan. Det var kul ;)
Bussfan kom och nu sitter jag och häckar vid tv:n.
Bara lite random om min dag. nu blir det kloklippning av kattens klor. Mår lika dåligt varje gång=/ Men men. Hur många tårar det än kommer för att hon skriker så mkt så måste det göras. Puuuusssss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade