söndag 17 oktober 2010


Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag har inte varit hemma knappt något denhär helgen heller. Ska försöka minnas vad jag har gjort i helgen.


Fredag: Typ mkt mys och lite öl.. =)


Lördag: Förfesta lite hos Dan för att sedan dra vidare till Sonny. Jag var svimfärdig och illamående så det blev lugnt för mig. Men vissa andra söp skallarna av sig och skulle slåss och ha sig. Tre snutar tror jag kom. Jag och kalle drog därifrån. Vi verkade vara bland dom få som var smarta nog att inte blanda oss i något som vi inte har något med att göra. Vi hade Dans öl så när Kalle drog var jag tvungen att ta dom. Jag försökte få tag på Dan för jag kan inte gå med alkohol allmänt eftersom jag inte är över 20 år. Men grabben hade det trevligt med poliserna och svarade inte. Mamma fick komma och hämta mig för jag frös så jag knappt kunde röra mig och jag kunde ju knappast gå och lämna ölen till Dan eftersom poliserna var där.

Jag lämnade ölen hemma och drog ut igen. Då står det folk kvar och snackar med snutarna. Men sen åkte dom och vi träffade massa annat folk. Iskallt var det och jag mådde skit. Tillslut hamnar jag på en pakethållare med en väldigt full chaffis^^ Det gick ju inte rakt nånstans.


Söndag(idag): Vaknade och mådde väldigt mkt bättre än igår. Blev väl en chilldag med film och mys:)



Nu ska jag bara borsta tänderna och sussa.. skola i morgon ^^ Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade