torsdag 14 oktober 2010

Städ och tvätt


Mitt uppe i städning och tvättning. Har slängt in första tvätten med mörka kläder. Allt fick inte plats så jag får tvätta en till med mörkt;O. Jag MÅSTE rensa kläder. det får inte plats i garderoben längre.

Sen har jag ju en halv tvätt med ljust och en tvätt med mörka underkläder och en tvätt med ljusa. Jag får att göra idag:O Samtidigt så städar jag. Jag kom nyss på att jag faktiskt har ett snyggt golv som kanske vill synas;)


Skönt att man kan dunka musik på högsta utan att någon gnäller också;).

Jag längtar till helgen också. Det betyder mer tid med dig(A)


Kollar på extreme home make over. Det är en familj vars mamman har cancer och barnen har aids. Kan inte tänka mig hur folk är så starka för att kunna leva så. Tänk att leva med att man kommer dö inom en snar framtid. Vart hittar man livsglöden då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade