tisdag 5 oktober 2010

Jag har insett att min senaste kyss.... Var med en tjej;D
Jag lyssnar på... Through Glass - Stone sour
Jag pratar... För mkt ibland^^
Jag tycker om... Mat
Jag avskyr när folk... Tjatar!!
Mina närmaste vänner är... väldigt bra!
Min första vän hette... Jonas
Kärlek är... Förvirrande
När jag borstar tänderna... med en tandborste
När jag lagar mat... blir det awesome:D
Jag tänder på... it's for me to know and for you to find out! ;)
Det sexigaste yrket är... Ingen aning :O
Det är charmigt när... Killar sjunger och spelar gitarr
Jag är rädd för... katter i mörker xD xD xD
Den värsta känslan är... Ångest
Den bästa känslan är... Jag vet inte :O
Jag är bäst på... allt!!
Jag är sämst på... Att hitta. (lokalsinne har jag inte nånstans)
Om jag var ett djur skulle jag vara... en fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara... en tusenfoting (har alltif undrat hur det känns att ha många ben)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... Inte vet jag xD
Jag kommer alltid att vara... allmänt retard :O
Det finaste som finns är... finns mkt.
I sommar... har jag schteeeekt ^^
Sist jag grät var... för ett bra tag sen
Jag kan... allt möjligt
Jag kan inte... planera !
När jag bakar så bakar jag... ingenting, bakar aldrig
Min mobiltelefon är... Bredvid mig
När jag vaknar på morgonen... Kollar jag på klockan och sen somnar om.
Innan jag går och lägger mig... Glor jag oftast på film.
Just nu tänker jag på att... jag kanske borde käka ngt
Bebisar är... söta, skrikiga, charmiga och härliga.
Idag har jag... Varit i Örebro
Ikväll ska jag... Sova
I morgon kommer jag... förhoppningsvis vara i skolan
Jag vill verkligen... ha pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade