söndag 3 oktober 2010

Sjukt trött..

Bloggar för både igår och idag.

Igår:
Kollade på brorsans hockeymatch. Sen gick jag och Dan ut och gick typ två mil eller ngt. Min rygg var ju inte så kry efter det.
Sen mötte vi Anton och kalle., Då drog vi hem till Dan och Knäppte ett par öl och spelade nå bilspel som jag bokstavligt talat SÖG på!!! Jag blev trött och somnade sen..

Idag:
Gick till mormor för att äta middag. Fläskfilé och grönsakswook och potatis och hemmagjord inlagd gurka, och så lite saft på det ^^
Sen till kyrkan för söndagsgudstjänst(?) . På nattvarden gick allt åt pipan.. Lite snabbt så gick det till såhär.

Vi får vårat bröd, vi äter det. Alltså jag, mamma, anna-lena och Tess.
Sen kommer vinet som vi skulle DOPPA brödet i!!!

Anna-Lena: (kollar på mamma och ser vättskrämt ut när hon ser att alla andra doppar) ''Vad ska vi göra nu? Jag åt ju upp mitt bröd!!'' (hon ser mer räddare ut ju närmre vin bägaren kommer.

Mamma: (försöker hålla sig för skratt)
Jag: (vänder mig till Tess och frågar vad man ska göra om man käkade upp brödet.)
Tess: viskar : ''du får dricka vinet''
Jag: Va?
Tess: Viskar: ''Du ska dricka vinet!!!!!''
Jag: Va!?!?!
Tess: ''men..'' (Så visar hon i luften hur hon sveper ett glas) MITT I NATTVARDEN XD
Jag: ''Okej''
Tess typ rapar efter att hon hade druckit vinet
Jag kan inte hålla mig för skratt så jag försöker att glo ner i golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade