onsdag 18 maj 2011

Blondie

Bjuder väl på en bild på mig nu när jag är blond;) Inte alla som har sett.

Iaf.. Idag så försov jag mig. Hann inte duscha så jag tog moppen och åkte till praktiken. Fick dra hem på lunchen och duscha. Sen tillbaka till praktiken. Hände väl inte så mycket där idag. Men när jag skulle gå mötte jag Jenna med en hårfärg i näven, precis utanför dörren till salongen. In igen och färga på henne^^,) .

Sen hem och Louise kom och hämtade sin moppe. Emmie och jag gick ut och gick och pratade. Skönt att det har rett ut sig. Och att jag har fått förklara varför jag har varit en bitch ^^,

Sen satte vi oss vid hkp där vi hittade Kalle, Oskar, Victor och Perra. Sen kom Dan. Det började regna och alla drog. Nu ska jag Bosätta mig i soffan, äta lite granna och kolla på big brother^^, pöööösss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade