måndag 16 maj 2011

Yeeh

Har inte bloiggat på huur länge som helst. Ska lägga in lite bilder från dagarna som varit och nu ska jag berätta om idag.

Jag vaknade bredvid Dan. Lika mysigt som alltid. Vi gick upp, kokade ris och käkade. Kyckling gryta till och med. Åt upp min ganska stora portion och halva Dans ännu större portion. Blev hungrig igen tre timmar senare xD . Men iaf vi åkte till Örebro och hämtade Per (Dans bror) och hans flickvän Lisa. Vi åkte tillbaka till Fellingsbro. Jag hoppade in i duschen och sen tog jag min lilla röda moppe och ruillade iväg till *Dans pappas garage där Dan, Per och Lisa grejade med Pers bil. Passade på att pumpa lite luft i mitt däck. (eller Dan gjorde det.)

Efter det så åkte vi till Anna-Lisa(deras mormor) och åt jättegod mat med jättegod paj till efterrätt. Höll på att spricka sen ;). Ut och sparka lite fotboll med Dan och hans andra bror Jens efteråt.
Efter det åkte vi till Dans pappa en liten sväng fast vi gick aldrig in. Träffade lite folk vid björklida sen.

Seeeen hämtade jag min moppe och bänkade mig framför tv:n hemma.

Är sjukt hungrig nu men jag är för lat för att äta något ... :(

Ha det gött. natti :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade