tisdag 3 maj 2011

Kräkig dag

Idag var jag på salongen. Rensade lite permanentrullar, tvättade lådorna, slingade Lottis systers hår. Tjänade en hundring eftersom jag är så awesome:D
I morgon kommer Jenna förbi salongen och jag ska toppa henne lite och sen så ska jag slinga håret på en kund. Spännande :)

Men jag överträffade mig själv idag. Har skrivit i nått inlägg om min emetofobi (extrem kräkfobi).
Idag kom det in ett par med sin dotter in i salongen, Lottis var inte där så jag tog emot dom och dom fick sätta sig ner och vänta. Helt plötsligt. SPLAAASCH! Så kräks ungen mitt på golvet. Fram med skurhinken!!!!
Det var hemskt för mig. Men nu efteråt så är jag duktig nog att inte tänka så mycket på det. Känner mig till och med hungrig och det är extremt ovanligt för en emetofob som nyss har torkat spyor.. Haha xD. Det kanske börjar gå åt rätt håll iaf :). Hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade