måndag 16 maj 2011

Shuu

Tänkte lägga in lite bilder från idag men USB sladden ligger i v-rummet. Orkar inte hämta den. Lägger in bilderna i morgon ist ;)

Men jag kan ju alltid berätta lite vad jag har gjort idag.
Jag var ju ledig så jag vaknade kanske liiite för sent.. Runt tolv för att vara ganska exakt xD. Käkade lite och glodde på tv . Sen lagade jag mat och åt och gjorde matlåda till i morgon för det som blev kvar. Drog ut och träffade Kalle och Oskar. Vi satt och njöt av den lilla solen som fanns. Krille, Johnny och Niklas hittade till oss också. Sen gick vi(jag, kalle, Johnny och Oskar) på en liten promenad.
Gick förbi gymmet och plockade med oss Danne. Jag var jättekissnödig så vi drog hem till Johnny så jag fick kissa xD. Sen ut igen. Fick sms av Dan som sa att han var hemma från jobbet så jag sällskapade honom när han grejade med bilen (Eller jag låg och halvsov i bagageluckan;)). Jag var så jävla trött!!!!:O

Jag ska försöka sova nu ska till praktiken i morgon :) Nattiiiii :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade