måndag 9 maj 2011

Hääärlig dag

Jag vaknade kanske runt halv tio. Drog ut med moppen en sväng för det var ju ashärligt väder. Kom tillbaka, åkte ut igen och hittade Oskar och Kalle vid hemköp. (Ovanligt?O.o). Vi satt i solen ett tag och stekte. Sen kom Anton och vi drog iväg till Arboga till pops. Kalle såg snö nästan LÄNGST upp i teknikbacken och han var TVUNGEN att gå dit. Vi hittade Johnny och började springa uppför en fan 70 grader skidbacke i stekande sol. Vi var väl ganska slut efter det.

Sen tillbaka till broa. Jag drog hem och lagade mat med mamma. Sen kom Dan och plockade upp mig och åkte till linde.

Gled runt i Frövi sen efter det ett tag. Sen tillbaka till Fellingsbro och åt rabarberkräm med Hans mamma, bror och hans flickvän. Sen kom Jens(hans andra bror) som hade varit i Stockholm hela dagen.
Jag köpte en choklad också som tog slut liiite för fort:(

Nu är jag hungrig. Typiskt att jag alltid ska bli det när jag har borstat tänderna. Aja, jag härdar väl.

I morgon är det praktik så jag säger väl natti :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade