måndag 30 maj 2011

Schhhhh

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Men har fullt upp med massa saker som jag dessutom inte tänker blogga om.
Men idag var vi i alla fall till Dans farfar som fyllde år. Fikade och hade det trevligt.

I morgon börjar praktiken igen så det kanske händer något spännande där.

Om två veckor drar man ju till mallis ;) . Men det är final i big brother så tyvärr missar man ju det =/. Aja. Det är väl inget att göra åt. Men en HEL VECKA utan Dan kommer ju svida duktigt i hjärtat.... HA vad dramatisk jag lät men vi har inte varit ifrån varandra mer än en eller två dagar sen vi blev tillsammans. Och ingen helg. Men det fungerar väl iaf.

Jag måste egentligen sova nu så jag orkar upp i morgon. Måste duscha och greja innan praktiken.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade