fredag 6 maj 2011

Rolig dröm ^^

Tänkte berätta vad jag drömde inatt medan jag kommer ihåg det.
Jag tror det började med att Jag och min familj satt vid varsin dator på övervåningen och pappa skulle anställa någon till sin privata lastbilschaufför O.o? I alla fall så kom det en gubbe cyklades och han var perfekt så pappa anställde honom. Samtidigt satt jag med några tanter och åt chokladbollar. Då kommer pappa och kollar på min chokladboll och säger ''Jaså, är det så här ni frisörer äter sina chokladbollar?''

Jag och frisörerna skulle vara sekreterare åt pappa när han skulle anställa den där gubben och pennorna såg ut som frisörkammar (ni vet sån med spets).

Helt plötsligt så var vi plus Dan, Kalle, Stephanie och Carro tror jag på en marknad där vi skulle hjälpa till med en bil. Nån jävla slang med gas som var jätte varm satt på en bil och snärtade mig hela tiden. Sen skulle jag slinga håret. Men det var nån som kom och frågade om jag, Dan och Kalle kunde åka till Örebro för att ta kort på några bussar som han skulle köpa. Så då skulle vi bara hem till mig och hämta nånting. Det var fest hos mig och plötsligt låg alla och sov. Jag hittade inte Dan så jag var tvungen att riva upp täcket på varje person. Två tjejer låg i min säng och började blänga på mig när jag kom in.
Den ena tjejen sa ''Tänk om jag pruttar i din säng''
Jag sa ''Pruttar du i min säng då jävlar''

Jag gick vidare men hittade varken Dan eller Kalle. Jag söp lite och helt plötsligt såg jag ingenting på det ena ögat och häften på det andra. Jag såg ljusblåa kristaller och en Anka bara. Kunde se verkligheten liite.

Jag kom ut iaf och där var Kalle och Dan och väntade på mig. Jag började rulla mig i snön på marken (ja, där var det snö) i panik för att jag inte såg nånting. Efter ett tag fick jag tillbaka synen..

Och så vaknade jag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade