torsdag 5 maj 2011

Goddagens.


Hajhaj. Jag har nyss duschat och ätit pizza för andra gången idag xD Pizza till frukost och Pizza till kvällsmat. Blir det bättre eller? Har dock råkat tugga på min tungpiercing ett antal gånger.. MÅSTE dra mig till Örebro och köpa kortare stav.. Funderar på plaststav för att inte förstöra tänderna så mycket. Ville slinga håret idag men den där jävla Jenna var i Örebro :) FY på na.

För övrigt så tror jag att jag är allergisk mot barnängens balsam. Använde det nyss när jag duschade och det började klia i hela skallen och på halsen efteråt...>_< Inte helt ok.. Nu ska jag gå ut och kolla vad fan som står i micron för den piper hela tiden. Återkommer med vad det var snart.......

Det var ingenting alls... Våran micro har fått spader. :O. Aja. ska klä på mig nu. Poossshaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade