tisdag 10 maj 2011

Sol och bad.

Vaknade i morse, duschade och drog iväg till praktiken. Efterdet blev det hkp häng. Sen hem och ta årets första dopp i poolen. 18 grader i vattnet så det var lite kallt xD. Tillbaka till hkp... Sen åkte jag och Kalle hem till mig och käkade macka vid poolen. Kom tillbaka till hkp. xD xD.
Sen tog Jag, Kalle, Anton och Oskar en promenad,.. Sen tillbaka till hkp IGEN. Vi bar nyss på promenad så jag kom ganska precis hem. Har varit underbart väder idag.

Har varit lite nere idag. Vet inte riktigt varför.=/ Hoppas jag kan sova inatt. I morgon ska jag klippa och färga Louises hår. Kul att träffa kärringen för det var ett tag sen.

Ska la ta något att käka och leta efter nån nässpray för min ligger hos Dan fortfarande.

Nattiiiii. :D Kanske kommer en nattblogg också om jag inte kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade