tisdag 17 maj 2011

mongo dröm

Sov nyss nån timma. Drömde att jag åkte till dan med moppen och gick in och sov i hans säng. Jag vaknar och så har han inte kommit hem än. Jag går och tänder en cigg och är allmänt upprörd och förvirrad. Jagringer honom och han säger att han har legat och sovit i 70 minuter. Jag frågar ''är du hemma''? Ja han sa att an var hemma. Jag säger till han att det är han verkligen inte för att jag är hemma hos honom. Då blir han knäpptyst. Min första och enda tanke var att han hade träffat någon annan och jag blir ännu mer upprörd.

Till slut vänder jag mig om och då ligger han i sängen. Han förklarar att han gick och la sig bredvid mig när han kom hem. Jag blir ännu mer förvirrad men lägger mig och somnar om. Vaknar av att det ärjättevarmt så man skulle kunna bada i sin egen svett. Dan föreslår att vi ska lägga oss ute i skuggan ett tag. Han berättar också såhär-..
''Du vet väl att jag hatar att stressäta fast jag brukar göra det. Fast idag satt jag på pizzerian i en halvtimma!:D''

Sen helt plötsligt sitter vi i hans mammas bil och är ute och kör. Det står en grävling och en älg framför bilen som inte ens flyttade på sig när vi tutade. Älgen sprang oc hade ihjäl grävlingen sen kom han mot oss i bilen. Jag skrek och höll in tutan fast han brydde sig inte och hade sönder rutan på min sida. Jag började tuta fort många gånger istoch då lunkade han iväg. När vi precis hade andats ut så kom två stora troll i älgstorlek emot oss i stället.....

Och så vaknade jag xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade