fredag 21 oktober 2011

Bild på mig i skolan. Jag och Dan har varit i Fellingsbro hos mina föräldrar och käkat hemmagjort pizza som min bror hade gjort. Nu har vi kollat på Idol. Jag tycker att Andre Zuniga Asplund var strong idag. Och alla andra gånger. Först så hade han en rejäl halsfluss alla första gångerna och nu blir han magsjuk innan han ska sjunga, men alla gånger går han upp och är otroligt bra! Min favorit ikväll var nog Robin Stjernberg. Jag fick trippelgåshud när han sjöng. Tycker faktiskt alla Idoler är otroligt duktiga i år. Moa Lignell har varit en personlig favorit. Älskar hennes röst. DÄREMOT..... Emil Elton... Vilket skämt. Varför är han fortfarande kvar? Jag tycker INTE att han är bra. Kanske i en karaokebar. Nu ska jag kaaaaanske ta en liten cider:) Pööösss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade