söndag 23 oktober 2011

mitt hår

Jag har fått frågor på facebook om mitt hår. Saker som folk har frågat mig annars också så jag besvarar frågorna här.

1. Du hade ju svart hår innan du blev blond. Gick inte håret av?
Svar: Nej, jag slingade hela tiden och vårdade håret med inpackning. Det viktigaste är nog ändå att sova med fläta/flätor. Det gör underverk för håret.

2. Har du löshår?
Nej, mitt hår är äkta. Har aldrig behövt haft löshår

3. Hur gör du så att håret håller sig hela dagen, jag tuperar och tuperar men det lägger sig alltid:(
Svar: Jag använder ALDRIG hårspray. Hårspray gör så att håret bara lägger sig för mig. Jag använder endast puderwax och tuperar lite. Egentligen så är det bara att gnugga lite med fingrarna i hårbotten när man har haft i puderwaxet så ställer det sig upp. Jag äger inte ens en hårspray längre :)


Fortsätt att ställa frågor. Jag älskar frågor :D puuuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade