torsdag 13 oktober 2011

Vad hände? Jag är mörkhårig och har en blond tofs... MÅSTE göra något åt utväxten ;).
I alla fall. Det var ett jäkla jäkt till skolan på för middagen. Tänkte att jag måste ju hinna med sista lektionen. Frisörlektion i typ två timmar eller något. Hoppar på bussen till Fellingsbro. står och väntar i kylan i 50 minuter på en buss till Örebro. Några minuter innan bussen kommer sms:ar Sara och säger att jag inte behöver komma till skolan för sista lektionen är inställd... Happ.. Bara att vänta 40 minuter till på en buss tillbaka till Arboga igen..xD. Träffade Jenna en snabbis innan jag åkte tillbaka. Hon bad om en klippning men mina frisörsaxar ligger fortfarande kvar i Fellingsbro. Får hämta dom snart. Skulle behöva köpa nya med det är ju sååå förbannat dyrt..
Meen det är ju snart julafton :D

Just nu kollar jag på extreme home makeover. Blir alltid lika rörd när jag ser det programmet :)
Nu ska jag vila en liten stund sen plugga. har skjutit upp det alldeles för länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade