onsdag 19 oktober 2011

Sitter i skolan och häckar. Det är askallt och MÖRKT ute.. Jag vet att det är alldeles för mycket egopic i bloggen och jag SKA bli bättre på att lägga in bilder från dagen MEEEN jag har ju ingen usb-sladd till mobilen än. Den ligger nånstans hemma hos mina föräldrar i Fellingsbro och jag orkar verkligen inte åka dit och leta. Det är typ 50 min kvar tills jag börjar så jag vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på. Det är ingen i skolan typ så jag har bara datorn och mig själv. och datorn blir tråkig efter typ fem minuter..
Men det är redan onsdag. Två dagar kvar innan det blir helg. Sköönt :)

I alla fall... Jag sov bättre i natt än dom senaste nätterna men fortfarande så vaknade jag typ en gång varannan timma. Skumt. Vaknade av att det blinkade utifrån så det blinkade i hela lägenheten typ. I alla fall i sovrummet. Var för trött för att ens orka bry mig om att gå och kolla vad det var.
Nu forstsätter jag min väntan på att första lektionen ska börja. chaoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade