måndag 10 oktober 2011

Grej!


Okej ! Bara för att min blogg börjar bli jäkligt tråkig så ska jag göra en lite grej. Om du och din blogg vill synas i min blogg så gör följande:

  • Skriv ditt för och efternamn i kommentarer
  • Skriv din bloggs namn
  • Jag kommer sno din profilbild på facebook, lägga in den i min blogg och skriva vad jag tycker om dig ;), sedan kommer jag länka din blogg och ett plus i kanten är om du länkar min tillbaka :D
  • Du kan även skicka namn och efternamn om du inte har en blogg. Då skriver jag bara vad jag tycker om dig och slänger upp din profilbild här i bloggen ;)



Vet inte hur många som ens kommer se detta inlägg eftersom det har blivit lite sämre med folk som läser min blogg. Det visar sig. Kanske är en kul grej.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade