torsdag 20 oktober 2011

frukost i skolan

Sitter i skolan alldeles för tidigt som alla andra dagar. Men nu passar jag på att äta frukost. gick in på pressbyrån och köpte nån bacon macka och en juice. sitter og perfekt eftersom jag ALLTID blir vrålhungrig redan första lektionen. Måste nog köpa hem någonting som jag kan ta med mig på morgonen för man vill inte köpa frukost för 50 spänn varje morgon;).

Nu i morse var det en såndär dag som man verkligen verkligen VERKLIGEN ville ligga kvar i sängen... Men var tvungen att gå upp jätte tidigt för jag var tvungen att duscha. Och nu när jag nyss har färgat rött så måste jag torka håret också annars färgar det av sig. Min handduk som jag torkade håret med i morse var ju hyfsat snygg xD

ps. Det är iiiiiskallt i skolan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade