tisdag 11 oktober 2011


Sånhär frågegrej bara för att göra något.


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
- Tja snygging! Du skulle behöva en rejäl dusch.

2.Hur mkt kontanter har du på dig nu?
- NONE

3. Vilket ord rimmar på test?
- fest?

4. Favoritplanet:
- Inte vet jag...

5. Vem ligger 4 på din samtalslista över missade samtal?
- Dan

6. Vilken är din favvo signal på din mobil?
- Vet inte.

7. Vad har du på dig just nu?
- Underkläder, pyamasbyxor, linne, ett par udda strumpor.

8. Vad är det för märke på dom skorna du har på dig nu?
- Har inga skor på mig.

9. Vad tänker du om personen du tog denna enkät ifrån?
- Jävligt trevlig tjej.

10. Vad gjorde du vid midnatt?
- Sov

11. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
- Jupp det kan jag!;)<3

12. Vart ligger ditt närmaste seveneleven?
- Stockholm va :P

13. Vilket uttryck andvänder du mest?
- Eller..?

14. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Dan

15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Connys orm men eftersom den inte är pälsklädd så får det bli Jensans katter.

16. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- 17 skulle jag tro

17. Din värsta fiende?
- Jagsjälv

18. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Dan och en katt

19. Vad var det senaste du sa till någon?
- Mmh

20. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- en miljon dollar och sen köper jag ett flygplan:)

21. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Jaa

22. Senaste låten du lyssnade på?
- Kommer inte ihåg :O

23. Vad ska du göra när du skrivit färdigt dethär?
- Fortsätta spela Aha-bingo med Dan xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade