måndag 10 oktober 2011

Folk kan ändras..


Vi människor måste förstå att man kan ändras. Bara för att en person har betett sig illa förut så behöver man inte hata den för resten av livet. Jag tror inte att någon är genomelak. Jag tror det finns en rädsla bakom folks beteende som gör att dom inte vågar visa sin varma sida, vågar inte släppa in folk. Jag trodde inte personer kunde ändras förut. Men NU gör jag det. Och det är för att jag själv har ändrats. Ändringen har gått så snabbt och jag är en så mycket bättre och mer omtyckt person nu än förut. Varför skulle inte andra kunna göra det. Ge dom inte bara en chans att visa vilka dom är. Ge dom flera. Jag tror inte att en människa är genomelak. Alla har en god sida bara att inte alla vågar visa den.
Jag gillar inte dryga människor, det erkänner jag att jag pratar inte med kaxiga och dryga personer om jag inte måste. Men det finns alltid en anledning till att folk stänger av sina känslor. Tycker alla ska tänka på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade