torsdag 27 januari 2011

01 - Om mig


Haha tre inlägg inom kanske tio minuter är ju inte dåligt ;) Men nu ska jag alltså berätta om mig själv.. Ni som råkar följa min ointressanta blogg lär ju veta vem jag är tycker jag men jag gör väl ett försök att beskriva ännu en gång,


Jag är en tjej i mina bästa år som bor i Fellingsbro. Jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar över allt annat.. Jag går i skolan i Lindesberg..

Jag hatar..


  • skrikiga fjortisar

  • bortskämda ungar

  • Folk som tror dom är så bäst

  • Falska vänner

  • NÄR FOLK TJATAR!

  • att gå upp på morgonen

  • stora folksamlingar

  • små utrymmen där jag inte kan röra mig. (kan inte krypa i tunlar och sånt skit)

  • Skitsnack

  • Fördomar

  • Våldtäktsmän

  • snö

och en massa annat xD


Haha det var väl lite om mig då.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade