söndag 23 januari 2011

feeeax med faajnbajl!


Attraktiv bild JUPPJUPP!!!


Iaf.... Vad har hänt under helgen? Joo jag har umgåts med älsklingen och vi har mekat min bil i snön xD (eller mer han och Kalle som har). Nu kanske ni undrAr... Fick vi igång den?
Svar: NEJ!
Patetiska jävla bilfan.....
Aja.. Jag sitter nu och är ganska jävla trött eller ngt. Men hoppas att kunna sova i natt utan att må illa. har några tablettfan mot illamåendet men jag blir så dåsig/groggy/TRÖTT och sover helst alla tolv timmar tabletten verkar. Och i morgon har jag skola så ikke likka okk sövva dåååå:)
Förövrigt så ska Dan på arbetsintervju i morgogon och jag är så nervös så jag håller på att bajsa på mig. (?O_o).
Nää men det var väl ngt random jobb men det skulle ju vara trevligt kanske ^^
nu ska jag dricka ngt... och kanske läsa ngt.. och kanske sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade