måndag 3 januari 2011

Gokväll^^

Nu sitter min sötaste älskling och spelar GTA på sitt Xbox igen så jag passar på att blogga lite..

vi vaknade vid halv åtta för jag skulle till vårdcentralen och ta prover kvart över åtta. Dom tog fan flera lite blod av mig kändes det som och sen hamnade hon fel så hon fick gröpa med kanylen i min ven jättemkt. (ursäkta känsliga läsare). Men när det var över åkte jag och Dan till Linde och käkade frukost på 37:an ^^, Han hade tjatat om köttbullemackor hela morgonen. Jag tog en kycklingbaguett ist. Sen vidare till MEJK och jag köpte såpbubblor:D hur kul som helst.

När vi kom hem igen så käkade vi och han skulle iväg och lämna in CV i frövi så jag la mig och vilade en stund. Han kom tillbaka och började spela GTA och jag somnade igen och när jag vaknade hade han klarat ut första delen eller vad man ska säga(fattar ZEERO!) . Jag var aaaastrött men vi satte oss och kollade på ''vi hade i alla fall tur med vädret - igen''

Jag är trött och funderar på att lägga mig bredvid Dan och läsa lite eller kanske sova. Det är så skönt och somna till när han ligger bredvid och skjuter på sitt TV:spel ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade