tisdag 4 januari 2011

Hemma.

Förbannat gammal bild!

Idag flyttade jag hem en sväng.. Skulle fixa lite glassplitter från spegeln som krossades i mitt rum.. har jag gjort det???.. Näää.. har häckat i soffan och käkat äggtody(a). Det är väl ungiefär det jag har gjort idag. hade otäcka mardrömmar i natt så jag har inte kunnat sova så bra. Tur att jag hade min älskling att krama om så kunde jag sova någorlunda.

Jag älskar dig mest av allt (V)


Jag tror jag börjar bli hungrig. Om jag och Dan ska käka något sen eller om jag lagar i ordning nånting nu vet jag inte. Får väl skicka iväg ett sms till kvinnan och fråga:).


För övrigt måste jag till tandläkaren snart för att fixa min tand som jag råkade ha sönder på nyår (A). Söp även bort min nässpray xD xD.


Min mage kurrar och jag ska snart tilla på ghost whisperer.. HAPPY BEER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade