söndag 9 januari 2011

suuuuuug

En natt utan älskling..... buuhuu :( . Iaf.. Det är skola i morgon. Det gillas inte. Sitter och väntar på att insomningstabletterna ska börja verka (ja, tog ett par nu för annars somnar jag aldrig). Måste ju vända rätt på dygnet också xD.

Idag....?

Vaknade
Kramades med älskling
käkade
drog och kollade om batteriet satt i i min bil
kollade fångarna på fortet på tv4 play
drog till Arboga och käkade kebab/kyckling

Sen hem till Dan igen och blåste såpbubblor. Bilder ligger på dans kamera men dom kommer väl upp nån gång. Lika så bilderna från nyår.:P

Jag och dan har spenderat all tid tillsammans hela tiden i tre veckor. Det känns så tomt och att somna utan någon att krama om kommer inte bli roligt. Blir ju nästan tårögd:(

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen. Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade