fredag 14 januari 2011

No life

60 ärliga frågor om dig själv

1.Vilket är ditt mellan namn? Kristina..
2. vilken tid gick du upp i morse? 07.15
3. är du i ett förhållande nu? Ja:)
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - Vet faktiskt inte. runt fyra månader kanske. Vi blev tillsammans med tiden.
5. vem var du tillsammans med före det? -
6. får man fråga varför det tog slut & hur länge höll det? -
7. Tycker du om någon nu? Att jag gör:)
8. vem vet mest om dig? Jag själv
9. Vad gör du på fredagskvällarna? Umgås med Dan.. Vad vi gör är helt olika.
10. bästa filmen du någonsin har sett? Ingen aning
11. har du haft sex? hellno!
12. har du någonsin vari full? aa
13.
14. röker du? fan jaa >_<
15. snusar du? ne
16. saknar du någon just nu? Jaaaa.:(
17. hur mår du idag? Bra:)
18. hur många tabletter tar du dagligen? inga dagligen .
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? Inte vet jag :O
20. bästa minnet från sommaren 2010? Jag vet inte :O
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? Mallorca (spanien?O_o)
22. när var du där? för ca två-tre år sen tror jag
23. är du rasist? Verklige inte.
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer?/killar? Jag föredrar Dan :)
27. ser du fram emot någonting just nu ? Att få träffa min älskling (A)
28. sköter du skolan? Ja jag försöker så gott jag kan iaf.
29. vad hade du för betyg förra terminen? fyra g och ett vg O_o
30. vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
31. vilket ämne var det? Svenska Nationella skrivuppgift
32. har du fått ig på ett prov? många
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nee inte seriöst^^
34. Anser du dig vara intelligent? Ibland, ibland inte;)
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Den jag har fått tillbringat med världens bästa pojkvän:)
37. har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
39. har du haft sömnproblem? aa
40. hur ofta gråter du? Väldigt oftA när jag är trött och arg^^
41. vad gör du när du mår dåligt ? Gråter?^^
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Vet inte. var längesen jag mådde så dåligt så jag behövde prata med någon.
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ovärt att svara på den frågan nästan. Men verkligen inte!
45. vilken skola? Lindeskolan
46. har du varit otrogen någon gång? Beror på i vilken ålder man kan vara otrogen. När jag var liten var det nog status att ha flera killar;)
47. har någon varit otrogen mot dig? Ja
48. är du stolt över dig själv? Händer ibland :)
50. vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår
51. har du lätt att få folk att skratta? Hmm.. Ja men inte medvetet. Folk har en förmåga att roa sig åt när jag gör bort mig. Vilket händer ofta!
52. cider eller öl? Öl
54. har du några talanger? JadåM;)
55. vet du om någon är kär i dig? Absolut :)
56. är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ganska
58. vad står det i ditt senaste sms? ''Okej huhu''
59. hur lång är du? ca 161 cm
60. Har du svarat ärligt? Nej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade