lördag 8 januari 2011

Mums

Jaa jag visste inte alls vad jag skulle skriva på rubriken ^^, Det blev mums för att jag nyss käkade en macka med korv och prästost(dvs min favorit påläggsost) och joice.. Det var mums. Älsklingen har hamnat i garaget med sin bil igen. Jag är trött. Blev inte mkt sömn i natt. Men ska nog sova nån timma nu och sen ska vi keeka. Hans bror och flickvännen kommer. Trevlansh .
Natti så länge då^^,)



Så länge jag lever så kommer du vara nr 1,
det är dig jag älskar och så kommer det förbli,
Det kan komma motvind men du vet att jag finns vid din sida och jag vet att du finns vid min,
Utan dig, ingen mig och jag kommer älska dig till hjärtat inte slår mer.
Ingenting ska få förstöra min kärlek till dig.
Jag älskar dig mer än vad jag själv förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade