måndag 17 januari 2011

sjuuk...

Yeees.... Hade migrän och mådde illa i morse. Blev bättre under dagen. Men hade ingen direkt matlust när jag och mamma skulle äta. Tänkte inte mer på det utan drog till Dan. Jag började känna mig febrig och min mage var inte lls som den skulle. Mådde illa från och till och magen levde sitt eget liv i många timmar. När jag kom hem la jag mig och läste och kände mig bara sämre och sämre. Tog tempern och såg att jag hade lite feber. Har hållt på att svimma flera gånger. har inte mått illa på ett tag nu och jag är inte lika kass i magen. Är hungrig men envis som jag är så vägrAr jag att spy. Därför sitter jag uppe och bloggar vrålhungrig och feber som satan. Ont i halsen börjar jag få också.. Var ute väldigt länge i snöstorm i förrgår natt/igår morse. Och jag blev helt genomblöt så det är inte konstigt alls om jag blir sjuk ^^,) Nu fryser jag och ska väl lägga mig under täcket och sakna min älskling. Kanske gråta en skvätt om jag orkar också. Måste ju tycka synd om sig själv ibland;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade