tisdag 18 januari 2011

BOKMAAAAL xD

läste nyss ut Nära döden mitt i livet. Vilken jävla nörd jAG har blivit känner jag.

Den handlade iaf om en kvinna som fick cancer som 19:åring och levde ett liv med cancer och familjeproblem. Hon väntade sitt andra barn när cancern kom tillbaka.

Det är mest skrivet ur hennes dagbok. Det är några bilder på henne under cancertiden som var väldigt spännande att se.
Men jag tyckte att boken var ganska enformig. man fastnade inte så lätt i boken. Tror det är en bok för mammor som kan leva sig in i hennes situation..

Nu ska jag iaf börja läsa en ungdomsbok som inte är verklighetsbaserad som heter En andra chans.
Får se om jAG Börjar läsa nu eller om jag somnar ist ^^, Fortfarande sjuk så jag vet inte om det blir skola i morgon. Det visar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade