söndag 30 januari 2011

Helgen

Hade det asatrevligt i helgen. om jag orkade skulle jag ladda upp ngn bild men har så ont i magen så jag orkar inte springa och hämta usb sladd^^,)

Fredag:

Hamnade hemma hos Fredrik. Jag var skit trött för jag hade gått upp kvart i sju på morgonen. Men det blev lite öl ändå.

Lördag:
Vaknade. Seg från dagen innan. Dan och kalle åkte direkt till bolaget igen. Jag drog hem så länge och käkade och sov en timma. Sen tillbaka till Dan och sen till Fredrik igen. Jag var så gott som nykter hela kvällen. Skönt var det men jag höll på att somna i soffan framåt kanske två/halv tre på natten. Då tyckte jag och Dan att det var dags att gå hemmåt.


Idag:
Vaknade bredriv älskling. Vilket är det mysigaste som finns.:) Sen vidare till mormor. Där var Anna-lena, kalle, Therese och Jesper samt min familj. Det bjöds på kött, potatis, sås och tårta för Täss har fyllt 19 hela år:). Sen hem till Dan igen och vi drog till hemköp och handlade chips och dip. Sen blev det mys i soffan och kollade på repris på fångarna på fortet och sveriges värsta bilförare och lite svampbob fyrkant;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade